16 tips ' beli jiwa BFF '

 hello :)
korang pastisetuju jika luna kata peranan sahabat itu begitu besar dalam hidup . biarpun tidak mempunyai bf , asalkan mempunyai sahabat untuk berkongsi suka dan duka , hidup kita bakal fun dan happening punyalah !! kan ? kan? baik angguk cepat !! ha!! macam tu lah ~

Tumblr_mfaalewq6p1rln8vao1_500_large

  1. puji penampilannya terutamanya pada hari-hari yang istimewa buatnya .
  2. saat BFF tidak sedar rambutnya kusut , apa lagi ... tolong rapikan...
  3. temani saat BFF sedang berdandan untuk first datenya.
  4. puji BFF di depan BF-nya supaya BF dia mengetahui kelebihan yang ad pada BFF dan akan membuat BF dia makin sayang kepadanya . 
  5. ucap terima kasih semasa BFF bermalam di rumah . ini tandanya you all menerima kehadirannya dengan senang hati dan terbuka.
  6. bela BFF saat dia disindir di depan kengkawan yang lain.
  7. jangan lupa memberi komen yang positif semasa BFF membeli sesuatu yang baru.  sekurang-kurang dia tahu yang korang ni alert dengan penambahan aksesori baranganya.
  8. ketawa untuk joke yang dibuatnya , walaupun sudah berulang kali diceritakan.
  9. ajak BFF memakai baju yang sama ketika keluar shopping tetapi berikan peluang untuk dia memilih tema baju . 
  10. beri BFF kejutan kecil dengan menyelitkan coklat pada buku sekolahnya . kemudian letakkan buku tu di atas meja dia didalam kelas.
  11. beri BFF urutan ringan di bahu ketika dia baru sahaja melepaskan rasa marah dan geramnya.
  12. kumpulkan gambar-gambar selebriti favourite nya dan berikan pada BFF.
  13. tetap senyum walaupun BFF tidak sengaja telah mematahkan hairband favourite korang . masih boleh beli yang lain lagi , kan ?
  14. sewaktu BFF menyesal dengan apa yang dilakukan dan korang harus menasihati , "tak apa,kitakan manusia biasa . tak lari daripada melakukan kesilapan.apa yaang penting , jadikan ia sebagai pengajaran dan jangan mengulanginya lagi".
  15. bantu BFF mencari nombor telefon boy yang sangat diminatinya,tetapi jangan sampai terpecah rahsia yang BFF menaruh hati dengan boys tuh..
  16. ketikaa korang sedang berjalan-jalan di shopping complex dan terlihat barang-barang favourite BFF, terus sahaja memberitahunya.
 
da abis baca kan?? click sini !!

No comments:

Post a Comment

orang yang last comment kat blog nye,
orang tu yang paling cute <3